چرا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باعث خارش و اسهال
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باعث خارش و اسهال

خارش پوست و اسهال علائم رایج این بیماری برای برخی از بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 می باشد چرا مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باعث خارش و دوز اسهال؟ و تنها زمانی که ما می دانیم که علت، ما می توانیم خارش و اسهال در مرحله 3 درمان CKD از ریشه.

معمولا خارش در سراسر بدن رخ می دهد و بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رنج می برند مقدار زیادی از آن، به خصوص در شب. پس از عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد را می توان در خارج از بدن دفع می شود، آن را در خون تجمع می یابد. وقتی می فسفات بیش از حد بسیاری در خون وجود دارد، بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 به علائم خارش داشته باشد. کم آبی مزمن ناشی از کلیه آسیب دیده نیز می تواند به بیکار پوست منجر شود.

همانطور که برای اسهال، علل بسیاری است که هیچ رابطه مستقیم با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه وجود دارد. در اینجا یک مطالعه بر روی این.

هنگامی که شما اسهال، شایع ترین علت بیماری های دستگاه گوارش است. شما می توانید یک بررسی داشته باشد.

بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند ایمنی پایین، برخی از غذاها و داروهای نامناسب ممکن است منجر به عفونت شود، و باعث اسهال است.

اگر خارش و اسهال توسط مرحله CKD 3 ایجاد می شود، پس بهترین راه این است که برای درمان بیماری های کلیوی، اگر چه برخی از داروها می تواند کمک به کاهش آنها. CKD مرحله 3 به معنای کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی، اما شرط هنوز هم می تواند معکوس شود اگر درمان مناسب است که می تواند تعمیر صدمه به کلیه ها کمک می کند و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان طب چینی می باشد، شما می توانید یک ایمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی، یا ترک یک پیام در باس. 





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، علت خارش و اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 1553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: